-->
             
 
             ....مردونه 
!!! محلی برای درد دلهای مردونه دور از چشم خانومها
 
     

 :دوستان  

Arzyabi..

اراضی اشغالی
!!چرنديات

آخر دشمنها


پينکلفلويديش



:دشمنان
  

زن نوشت

خورشید خانم

 

Sunday, January 26, 2003

يك مرد هميشه يك مرده! حتي اگر رشتي باشه!!‌

مطلب زير رو آقاي دندونپزشك زحمت كشيدن و برام فرستادن. بقيه دوستان هم اگه مطلب جالبي دارند بيزحمت برامون بفرستن تا بتونيم در مقابل جماعت زنانه سرمون رو بالا نگهداريم!!
دنتيست جان ازت ممنونم!


بنده بسیار مفتخرم که اعلام کنم یک مرد از خطه مردپرور رشت(!) هم در این وبلاگ مردانه قلم فرسائی می کند. درواقع چون پسر اصغر آقا (همسایه ما) در منزلشان اهل وبلاگ است و وبلاگ مردونه می خواند و خانم ما نیز معمولا در غیاب (و اخیرا در حضور) شخص بنده در منزل اصغر آقا مشغول است، ایشان که صبح به منزل آمدند به ما گفتند که فرهاد چه نشسته ای که مردانه بی تو چون مرغانه است بی زرده! برو و ضمن افاضه کلام، آمار آن مرد کلاه به سر قوی هیکل را که در زمینه وبلاگ هست برای من دربیاور.
قبل از ورود بنده به این جمع عرض کنم که این رشت- آن رشت نیست این مرد کجا و آن گیله مرد کجا ! (یعنی آووووو...آن رشت کجا- اینجا کجا؟)‌
.پس فردا اهالی غیرتمند رشت شاکی نشوند که این مرد آبروی ما را برده و تهمت زده! بلکه رشت و رشت آباد و قریه های اطراف فقط با شهر ما تشابه اسمی(!)‌ دارند و ما اهل رشتیم و آنان اهل رشت!.
حال که وبلاگ مردانه است و ورود زن جماعت ممنوع بگویم از مرد رشتی. مرد رشتی رئیس خانه است و زن رشتی مدیر عامل. یعنی اگر نبود مرد رشتی طبعا زن رشتی ککش هم نمی گزید. به همین دلیل است که چون زن رشتی مدیر است و خودسر گاهی در منزل اصغرآقا حضور به هم می رساند! پس واقع اینطور است که در بعضی مکاتب (مثلا رشتی) هم جای مرد و زن وهم مسئولیتهای آنها با هم عوض می شود ( همین طور است جای مرد و همسایه).
پس خلقت آدمیزاد اینگونه است که قابلیت های مشابه درتمامی ابنای بشر موجود می باشد اما بعضی در تقویت آن کوشاترند چنانکه این مرتیکه بي ناموس (اصغر آقا) از ما کوشا تر بوده است!! .....